გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი:
ფატი მუშკუდიანი
საგანი: ქართული, როგორც მეორე ენა
თემა: მზის სისტემა
კლასი: VIII (მე-6 დონე) ------ უნარი - მოსმენა
გაკვეთილის
გლობალური
მიზანი:
შემსწავლელს
შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ინფორმაცია მზის სისტემის პლანეტების შესახებ,
ასევე, შეუძლია გაიგოს საუბარი, რომელიც ეხება რაიმე პლანეტის ზომას, ფორმას, კლიმატს,ფორმას, მასას და მოცულობას.
დრო
|
ფაზა
|
აქტივობის მიზანი
|
მოსწავლის აქტივობა
|
მუშაობის სოციალური ფორმები
|
სასწავლო მასალა,
რესურსები
|
მაწავლებლის აქტივობა
|
5 წთ.
|
გამოწვევა
|
მზის სისტემაზე/პლანეტებთან
დაკავშირებული წინარე ცოდნის გახსენება.
|
· მოსწავლეები
იხსენებენ რა იციან მზის სისტემაზე,ზოგადად პლანეტებზე.
· გავავარჯიშებთგაკვეთილის
თემასთან დაკავშირებულ ლექსიკას;
· ვაჩვენებთ
ფოტოებს და უნდა მიუთითონ რა/ვინ არის
გამოსახული ფოტოზე
|
ფორუმი - ჩართულია მთელი კლასი
|
დაფა, ცარცი, პოსტერები
|
ავსებს
ასოციოგრამას და მოსწავლეთა პასუხებს აფიქსირებს დაფაზე;
|
5წთ.
|
პრეზენტაცია
|
ახალი მასალის გაცნობა;
|
ვაყურებინებ ვიდეოს „მზის
სისტემა“, რომელშიც ახსნილია ინფორმაცია მზის სისტემაზე და პლანეტების სამყაროზე
|
ფორუმი - ჩართულია მთელი კლასი
|
პროექტორი, კომპიუტერი
|
უზრუნველყოფს ტექნიკურ დეტალებს, რათამოსწავლეებმა შეძლონ ვიდეოს
ყურება
|
5წთ.
|
სემანტიზირება
|
მოსასმენი მასალის გლობალურ დონეზე გაგება;
რის შესახებაა ვიდეოში საუბარი.
|
ვიდეოს მიხედვით პასუხობენ კითხვებს:
1. რის
შესახებ არის ვიდეო?
2. რამდენი
პლანეტაა მზის სისტემაში?
3. პლანეტების
რა ნიშან-თვისებებზეა გამახვილებული ყურადღება?
|
ფორუმი
|
დაფა, ცარცი, კომპიუტერი, პროექტორი
|
მოსწავლეთა პასუხებს აფიქსირებს დაფაზე;
|
25 წთ.
|
ვარჯიში
|
ვიდეომასალის გაგება სელექციურ და დეტალურ დონეზე.
|
ვიდეოს მიხედვით ასრულებენ მოსმენისას და მოსმენის შემდგომ
გათვალისწინებულ დავალებებს;
|
ინდივიდუალური მუშაობა, წყვილებში მუშაობა
|
მოსწავლეებისთვის ამობეჭდილი სავარჯიშოების მასალა, კომპიუტერი,
პროექტორი
|
აკვირდება მოსწავლეთა მუშაობას; საჭიროების შემთხვევაში ეხმარება
სუსტ მოსწავლეებს.
|
15 წთ.
|
ტრანსფერი
|
ქმნიან თვალსაჩინოება-პლაკატს „მზის სისტემა“.
|
მოსწავლეები ჯგუფურად
აკეთებენ თვალსაჩინოებას პლაკატის
სახით, სადაც ასახული იქნება
მზის სისტემის პლანეტები, მათი განლაგება,ფერი ზომა...
|
ჯგუფური მუშაობა
|
მარკერი, ფორმატი, ფერადი
ფურცლები, ქაღალდის წებო.
|
ქმნის სამუშაო ჯგუფს და
აძლევს ბავშვებს თვალსაჩინოების
შექმნისთვის საჭირო მასალას,
უხსნის დეტალურად რა უნდა გააკეთონ და
რა მოეთხოვებათ.საჭიროების შემთხვევაში ეხმარება მათ.
|
No comments:
Post a Comment